COMADIRA: 50 anys de pintura. Una antologia (Mestres Artistes 4)

Inauguració el 27 d’octubre, a les 19 h a la Fundació Fita i a les 20 h al Museu d’Art de Girona

Exposición antològica que cobreix 50 anys d’activitat artística de Narcís Comadira, emmarcada en el programa de Mestres Artistes de la Fundació Fita i organitzada pel Museu de Montserrat, el Museu d’Art de Girona i la Fundació Fita.
S’ha pogut veure al Museu de Montserrat del 23 de juny al 28 de setembre i del 28 d’octubre de 2010 al 30 de gener de 2011 es pot veure al Museu d’Art de Girona i a la Fundació Fita.

Activitat relacionada:

DIÀLEG AMB NARCÍS COMADIRA

Divendres 12 de novembre a 2/4 de 8 del vespre a la Fundació Fita

Taula rodona sobre la trajectòria i l’obra pictòrica de Comadira, amb motiu de l’exposició “Comadira: 50 anys de pintura. Una antologia”.
Amb la participació del pintor, de Jordi Ibáñez Fanés, professor d’Estètica i Teoria de les Arts al Departament d’Humanitats de la UPF, i de Jordi Falgàs, comissari de
l’exposició.
Organitzat pel Museu d’Art Girona i la Fundació Fita.

Llibre-catàleg disponible en paper