el que perden els lladres, ho troben els saurins
Diàlegs 5

20.10.22 _ 09.12.22

Inauguració el 20 d'octubre a les 19h a la Fundació Fita

Si es pretenen classificar totes les coses del món, es veurà que les categories es confonen sovint. Quina importància té una galleda, una salutació, o un pensament?
Quin gust té un àpat, una decepció, o un armari endreçat? Quin sentit té un fil, una muntanya, o un amic?
Com en un mercat de segona, tercera o quarta mà, els gestos i els objectes es barregen amb precisió amb unes experiències que parlen de les coses catalogades com a realment imprescindibles. Així són els treballs que Sebi Subirós i Ester Baulida presenten a l’exposició el que perden els lladres, ho troben els saurins. En aquest projecte compartit, cada un d’ells en fa la seva proposta.
Potser també es podria formular la pregunta de si les coses imprescindibles són universals, però això haurà de ser en una altra ocasió.

El dissabte 12 de novembre de 2022 es farà una passejada amb el saurí Joan Coll. El punt de trobada serà a la sala d'exposicions de la Fundació Fita a les 9h del matí. No hi ha cap hora precisa d'acabament de l'activitat, que pot allargar-se fins al migdia. Si hi voleu participar truqueu al 972 21 64 65 de 9h a 15h, o escriviu un email a fundaciofita@gmail.com

Premsa